Περι των εν τη Ελληνικη υπαιθρω φυλετικων αντιπαραθεσεων

Μια διδακτικη ιστορια βασισθεισα εις ανεκδοτους διηγησεις υπο του φιλτατου Αρκουδιτσου.

Καποτε, τα πολυ παλια χρονια, οταν οι τηλεορασεις δεν αναρριχοταν σε τοιχους και ταβανια ωσαν νωχελικες πεταλουδες, αλλα καθοταν βαριες και κουρασμενες σαν καλοταισμενες γουρουνες πανω στις ντιβανοκασελες τις ντυμενες με πολυχρωμα ριχταρια, και τα δεκα το πολυ κουμπια του τηλεκοντρολ τους – οπου αυτο υπηρχε – ηταν υπεραρκετα για την ληψη των εκπομπων της ΕΡΤ και της ΥΕΝΕΔ, ζουσε στα παραθαλλασια μερη του νομου Ηλειας, ενας λαος.

Ο λαος αυτος ηταν φιλησυχος και ειρηνικος. Ασχολουταν αποκλειστικα με τη γεωργια, και ολιγον τι με την αλιεια, περισσοτερο ως διασκεδαση παρα ως μεσο επιβιωσης. Ανθρωποι χαρμοσυνοι και χαμογελαστοι, ελυναν παντα τις διαφορες τους ειρηνικα και ουδεποτε εις τον τοπο τους δεν ειχε ακουστει εστω και μια αηθης κουβεντα. Λογω του μελαψου χρωματος του δερματος τους, οσο και του ευθυμου και γλυκυ χαρακτηρα τους, οι ανθρωποι αυτοι ηταν πασιγνωστοι στα περιξ ως οι Μαυροι Ζαχαροι.

Δεν ητο ομως μονο αυτος ο λογος της ονομασιας των, μια και το κυριο αγροτικο προιον της περιοχης, εις την καλλιεργεια του οποιου ειχαν αφοσιωθει απαντες σχεδον οι κατοικοι της, ηταν η ζαχαρη. Ζαχαροτευτλα, ζαχαροκαλαμα, ζαχαροδεντρα που καρποφορουσαν πελωριους κυβους ζαχαρης, ηταν καλλιεργημενα σε ολοκληρη την εκταση του παραθαλλασιου καμπου.

Μεχρι την αποφραδα εκεινη ημερα ενος ετους ζοφερου, οπου ο φιλησυχος και ειρηνικος αυτος λαος, δεχτηκε επιθεσιν απο ορδες βαρβαρων, κατερχομενων υπο τα δυσβατα ορεινα της περιοχης. Οι κατακτητες, σε αντιθεση με τους γηγενεις κατοικους της περιοχης, δεν ηταν διολου ευγενικοι, φιλησυχοι και φιλειρηνικοι. Αντιθετως, ηταν αγενεις και κακοτροποι. Τοσο μαλιστα αγενεις και κακοτροποι που επτυναν εκτος των πτυελοδοχειων και εβριζαν μακροθεν των βρυσων, που ειχαν με τοση συνεση τοποθετηθει στο χωριο για την καλυψη των σχετικων ποταπων μεν, ανθρωπινων δε αναγκων των κατοικων.

Αγνωστο λοιπον πως, οι νεοι αυτοι επιδρομεις της περιοχης που γοργα καθυποταξαν τους γηγενεις κατοικους δια της βιας, και ουχι δια της πολιτισμενης συζητησεως, οπως αρμοζει εις ανθρωπους ηθικους, και που καμμια σχεση δεν ειχαν ουτε με τη γλυκα ουτε με την ευγενεια, ονομαστηκαν – προφανως λογω του λευκου χρωματος του δερματος τους – οι Ασπροι Ζαχαροι.

Οι Ασπροι Ζαχαροι διολου δεν αγαπουσαν τη γη. Αγαπουσαν μονο το χρημα που τους εφερναν οι καρποι της, τους οποιους καλλιεργουσαν τωρα οι καθυποταγμενοι Μαυροι Ζαχαροι, ουχι υπο της θελησεως τους, αλλα υπο της στυγνης βιας και καταναγκασμου των κατακτητων.

Ανεπιβεβαιωτες δε πληροφοριες αναφερουν οτι ενδεχομενως το μισος των Ασπρων Ζαχαρων εναντι των Μαυρων ητο συσχετιζομενο και με καποια ζηλια, οφειλομενη εις τινες συγκεκριμενες σωματομετρικες ιδιαιτεροτητες των κατεκτηθεντων Μαυρων Ζαχαρων, που ουδολως διεφυγαν υπο της προσοχης και της περιποιησεως των συζυγων των Ασπρων κατακτητων.

Μεχρι που η σκληρη αυτη εποχη της σκλαβιας, οδηγησε αναποφευκτα τους καταπιεσθεντες στον επικινδυνο και ενιοτε δυσαρεστο μεν, ηρωικο δε και ελπιδοφορο δρομο της επαναστασεως. Ο αγων ομως ητο εξ’αρχης αμφιρροπος. Η στρατιωτικη αρτιοτης των Ασπρων Ζαχαρων αντισταθμιζοταν απο την αριθμητικη υπεροχη και το φλογερο παθος των Μαυρων Ζαχαρων, και ουδεις εκ των ανεξαρτητων παρατηρητων και αναλυτων, των απεσταλθεντων εις την εμπολεμον περιοχην υπο την αιγιδα του Συμβουλιου Ασφαλειας των Ηνωμενων Εθνων, μπορουσε να προβλεψει το τελικο αποτελεσμα.

Οπως καταλαβαινετε, αγαπητε αναγνωστη,η τελικη μαχη ητο απιστευτα σκληρη και αιματηρα. Σχεδον ουδεις εκ των κατοικων, μητε Ασπρος μητε Μαυρος, διεσωθη της σφαγης, οι λιγοι δε απομενοντες, διασκορπιστηκαν στους γυρω τοπους και ενσωματωθηκαν με τις εκει κοινωνιες, ξεχνωντας με το περασμα του χρονου οτι καποτε υπηρξαν Ζαχαροι.

Οσο δε για τους σημερινους κατοικους αυτου του χωριου που ονομαζεται Ζαχαρω, και που ενδεχομενως θα το εχετε ακουσει και εις την τηλεορασην, τουτοι δεν ειναι πραγματικοι Ζαχαροι. Ειναι Ασπαρταμοι, κατελθοντες εις την περιοχην πολυ μετα την ερημωση της, υπο των οχθων του παρακειμενου Ασπαρταμη Ποταμου.

Advertisements

2 Σχόλια on “Περι των εν τη Ελληνικη υπαιθρω φυλετικων αντιπαραθεσεων”

  1. Ο/Η Kevin λέει:

    είναι λίγο βαρετό αυτό το blog

  2. Ο/Η kouneli λέει:

    kevin na fas skata [an to pareis kyriolektika den ey8ynomai]! ti diavazes pio prin k vriskeis ayto vareto?! pes to kai s’emas na vroume to nohma ths zwhs! GO RICUDI GO!! (Y)


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s